Zgrzyty przy zmianie biegów + padnięta klima

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • K I L L E R
    Classic
    • 2009
    • 6

    Zgrzyty przy zmianie biegów + padnięta klima

    Nie jedyny, juz kilka ich tu jezdzi :twisted:

    Comfort ma reflektory adaptacyjne i ESP :?:
  • Let_it_be
    Classic
    • 2008
    • 19

    #2
    Zgrzyty przy zmianie biegów + padnięta klima

    Witam,
    Jadąc dzisiaj do Warszawy miałem oto taką niemiłą niespodziankę. Podczas przejeżdżania przez przejazd kolejowy nagle coś się stało z samochodem. Przy ruszaniu poczułem, że dobiło mi tył. Następnie podczas zmian biegów zaczęły dobiegać z okolic silnika dziwne dźwięki (jakby coś tarło). Od 3 biegów te dźwięki ucichły. Ale podczas ruszania są bardzo słyszalne i samochód dostaje dziwnych wibracji (tylko na jedynce i dwójce). Dodatkowo coś się stało z klimą, bo przestała pracować i kiedy chcę ją wyłączyć, też jest taki dziwny dźwięk, jakby coś tarło. We wcześniejszych wątkach wspominałem, iż było słychać taki "gumowy" dźwięk na jedynce i dwójce. Jaka może być tego przyczyna? Dodatkowo chciałbym się dowiedzieć, czy jest jakiś w miarę dobry i tani warsztat w Warszawie, który zapewni częsci (żebym nie musiał ich szukać)? Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Komentarz

    • misiek^wro
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8321

      #3
      Let_it_be, ja obstawiam kolko napedu od klimy - cos sie z nim zblokowalo ... moglo spasc
      Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
      Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
      ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

      TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


      Komentarz

      • Let_it_be
        Classic
        • 2008
        • 19

        #4
        Ja stawiam na pasek, któy napędza klimę. Ale niepokoją mnie te zgrzyty przy zmianie biegów. Są takie same, kiedy wyłączam klimę...

        [ Dodano: Wto 26 Sie, 08 18:47 ]
        Witam. Wszystko się wyjaśniło. Okazało się, iż poszło sprzęgiełko w pompie klimatyzacji (tak to nazwał mechanik). Niestety trzeba było wymienić całą pompę, gdyż zębatka, która je napędzała rozsypała się w drobny mak i wszędzie były opiłki. Teraz mam takie pytanie: wstawiono chyba pompę z innego silnika TDI (chyba od O1 FL - nie wiem dokładnie, musieli przerabiać kostkę). Czy będzie to miało jakiś wpływ na działanie klimy, ewentualnie jakichś innych urządzeń w samochodzie?

        Komentarz

        Pracuję...